lørdag 29. desember 2007

Eplet faller ikke langt fra stammen... dessverre..?

Da var julebesøket hos mor og far overstått, litt godt og litt trist.

En ting slår meg, dessverre(?); hvor lik jeg er mamma...
Var vel helst min bedre(?) halvdel og min favoritt(?) pappa som gjorde meg observant på det, er litt usikker på om det var for å være hyggelig eller...

Har i alle år ledd litt av mamma sine fine (u)vaner, og nå er de mine også...? SKREMMENDE!!!

  1. Ja da, skal bare...
  2. Sovesyndromet som sei NEI til partner om at man er trett, og JA til sofa og Jon Blund tre sekund etterpå, og selfølgelig skjer alt dette på sofaen...
  3. Overdimensjonering av måltider, for mye av det meste og en del repetisjon av; "ka skal e sende" eller "du må ete meir no"...

Men pappas kommentar gledet meg; En ting er sikkert, Amalie er veldig lik deg da du var på samme alder!

... stakkars jente...

Men en ting er ulikt; Vi henger glitteret ulikt ;D

Ingen kommentarer: